Середа, 06.07.2022, 09:22
Вітаємо Вас Гість | RSS
 
Головна Новини, оголошення Реєстрація Вхід
Вітаємо Вас на сайті Управління освіти Первомайської міської ради!!!.
Меню сайта
Статистика сайту

Січень виявився надзвичайно багатим на професійні події для фахівців Первомайського інклюзивно-ресурсного центру та усіх педагогів, що залучені д інклюзивного навчання.

05 та 11 січня директором ІРЦ Людмилою Сороковською було проведено наради з керівниками ЗДО та ЗЗСО Первомайської міської територіальної громади щодо роботи в автоматизованій системі "Україна. Інклюзія." та визначено алгоритм спільних дій ІРЦ та закладів освіти щодо складання індивідуальних програм розвитку за новими вимогами.

11 січня також відбулися засідання методичного об’єднання асистентів учителів (керівник Анастасія Селіванова) та практичних психологів закладів загальної середньої освіти (за участю фахівця ІРЦ Світлани Вареник).

З 11 по 28 січня фахівці ІРЦ взяли участь у засіданнях команд психолого-педагогічного супроводу закладів освіти з метою визначення категорій освітніх труднощів та рівнів підтримки дітей з особливими освітніми потребами. 15 шкіл, 7 садочків, 64 команди супроводу, близько 350 педагогів та батьків. Було не легко, але цікаво, змістовно, дискусійно, конструктивно. Особливо приємно відзначити, що більшість педагогів і батьки розуміють сутність інклюзивного навчання, вміють співпрацювати, бачать позитивні зрушення не лише в навчанні, а й в соціалізації дітей з особливими освітнім потребами. Процес триває!

  

 

05.01.2022. Нарада з керівниками ЗЗСО.

З 1 січня 2022 року вступив в дію новий Порядок організації інклюзивного навчання в закладах загальної середньої освіти, затверджений Постановою КМУ від 15.09.2022 року № 957. З метою впровадження зазначеного Порядку та відповідно до рекомендацій МОН  05 січня 2022 року директором  КУ "Інклюзивно-ресурсний центр Первомайської міської ради проведено інструктивно-методичну нараду з керівниками закладів загальної середньої освіти Первомайської міської територіальної громади. Під час наради були опрацьовані  питання щодо роботи в автоматизованій системі "Україна. Інклюзія" та визначено алгоритм спільних дій ІРЦ та закладів освіти щодо складання індивідуальних програм розвитку дітей на інклюзивному навчанні за новими вимогами.

 

13.09.2021.

Участь працівників Первомайського ІРЦ у засіданні команди психолого-педагогічного  супроводу гімназії № 10 м. Первомайська.      Приємно працювати з небайдужими людьми, що прагнуть до професійного розвитку!

15.09.2021.

Тривають засідання команд психолого-педагогічного супроводу у закладах освіти Первомайської територіальної громади. Сьогодні фахівці Первомайського ІРЦ працювали з педагогами ЗДО № 1 "Ластівка". Післясмак зустрічі  приємний). Команда "Ластівки" на чолі з директором Ларисою Працьовитою  професійна, злагоджена, спрямована на забезпечення якісної освіти для усіх дітей!

05.10.2021.

Ділитися досвідом і знаннями , бути наставником для інших – почесно і цікаво! Це нові зустрічі і знайомства, дискусії і нова інформація. Директор ІРЦ Сороковська Людмила Олександрівна мала змогу поділитися досвідом роботи з дітьми з особливими освітніми потребами з учителями-логопедами , учителями-дефектологами ІРЦ Миколаївської області, які підвищували свою професійну кваліфікацію при Миколаївському обласному інституті післядипломної  педагогічної освіти на початку жовтня 2021 року. Змістовна лекція про оформлення висновків психолого-педагогічної оцінки розвитку дитини, практичні завдання ще раз довели, що безперервний професійний розвиток та підвищення кваліфікації педагогічних працівників- це  набуття нових і вдосконалення раніше набутих компетентностей на основі здобутої освіти й практичного досвіду. 

 

22.10.2021 в КУ «ІРЦ Первомайської міської ради Миколаївської області» відбулася зустріч з асистентами вихователів.  Практичний психолог Вареник Світлана Василівна висвітлила тему «Робота з дітьми з РАС». Директор ІРЦ Сороковська Людмила Олександрівна вела діалог про посадову інструкцію асистента вихователя. Вчитель-дефектолог Ярославська Вероніка Юріївна проінформувала про документацію асистента вихователя.

 

26.11.2021

Умови адаптивного карантину вносять свої корективи до роботи будь якої сфери. Тож звичайні поїздки, зустрічі зараз вже є рідкістю. На заміну їм прийшли онлайн конференції, семінари, тренінги.

Протягом жовтня-грудня 2021 року спеціалісти ІРЦ будуть брати участь в програмі курсу «Команда психолого-педагогічного супроводу:ідеї, рішення, досвід,дії». Проєкт реалізується за підтримки Відділу преси, освіти та культури Посольства США в Україні. Реалізатор проєкту - ГО "Діалог" (м. Миколаїв). Під час цих  зустрічей  команди психолого-педагогічного супроводу  м. Львова та м. Миколаєва  будуть презентувати свою роботу, ділилися досвідом та кейсами.

Метою такої зустрічі є мотивація педагогічних працівників, які працюють в інклюзивних класах, можливість поспілкуватися між собою та з легкістю поговорити про страхи та проблеми, з якими стикаються у роботі.

Важливим є усвідомлення учасниками командного підходу в роботі з дітьми з особливими освітніми потребами, ролі кожного члена команди психолого-педагогічного супроводу та можливих шляхів співпраці з батьками учнів з особливими освітніми потребами як рівноправних членів команди, формування уміння працювати в команді та вміння вести діалог.

 

29.11.2021.

ПОГОВОРИМО ПРО БЕЗБАР'ЄРНІСТЬ

Чи задумувалися ви, з якими труднощами стикаються батьки маленьких дітей? Наскільки складно підтягнути дитячий візочок сходами одній людині без сторонньої допомоги, зайти з ним до магазину, де немає пологого входу чи пандуса, або у транспорт без спеціального пониження? Про цю проблему ми не замислюємось, поки самі не стаємо батьками чи поки в нашому близькому оточенні не з’являються діти. Усі ці сходинки, бордюри та високі пороги — це все бар’єри, які не дозволяють батькам чи опікунам вільно пересуватися з маленькими дітьми. Це також перепони, що ускладнюють пересування людям з інвалідністю, для яких більшість українських міст і сіл є архітектурно недоступними, а також людям старшого віку й іншим представникам маломобільних груп населення.

Є бар’єри ось такі — фізичні, просторові. Але є бар’єри економічні та освітні, коли у людини немає можливостей отримати гідну роботу чи доступ до якісної освіти через те, що вона якось відрізняється. Є бар’єри у ставленні до людини через певні ознаки (вік, стать, колір шкіри, мова), коли вона відчуває своє виключення із соціуму і не має можливості реалізувати свої амбіції та громадянські права.

Усі ці бар’єри шкодять не тільки певній групі людей, вони шкодять усьому суспільству. Адже ми втрачаємо величезний потенціал, відмовляючись взаємодіяти з різними людьми, у кожного з яких свій унікальний досвід. Втрачений потенціал — це втрачені можливості для всіх нас. Саме тому безбар’єрне та відкрите суспільство, де кожен відчуває, що до нього ставляться з повагою попри будь-які ознаки й статуси, і знає, що у нього є рівний доступ до можливостей, має перспективи для розвитку.

 

 

 

Інформація взята з сайту: https://bf.in.ua.

Вхід на сайт
Пошук

Календар
«  Липень 2022  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

Заклади освіти ПТГ у WEB-просторі
Архів записів
Copyright MyCorp © 2022
Конструктор сайтів - uCoz