Четвер, 23.11.2017, 06:24
Вітаємо Вас Гість | RSS
 
Головна РеєстраціяВхід
Вітаємо Вас на сайті Управління освіти Первомайської міської ради!!!.
Меню сайта
Статистика сайту





Главная » 2017 » Жовтень » 30 » Звіт про хід виконання Цільової соціальної програми розвитку освіти м. Первомайськ за 2013-2017 роки
12:20
Звіт про хід виконання Цільової соціальної програми розвитку освіти м. Первомайськ за 2013-2017 роки

Частина 2

Проект «Здоров'я дитини»

         Завданнями проекту «Здорова дитина» передбачалося:

  • збереження та зміцнення стану здоров’я учасників навчально-виховного процесу;
  • посилення просвітницької та профілактичної роботи у закладах освіти;
  • залучення до масового спорту вихованців  навчальних закладів, представників батьківської громади;
  • оновлення матеріально-технічної бази харчоблоків, спортивних залів та майданчиків.

          На їх виконання управлінням освіти проводилися міські дослідження з метою визначення ставлення старшокласників до негативних звичок, визначення рівня компетентності учнів щодо методів профілактики поширення соціальних хвороб у молодіжному та учнівському середовищі та заходів безпеки. Результати досліджень оприлюднені та обговорені на семінарах керівників, засіданнях науково-методичної ради.

         Триває робота щодо формування в учнів ЗНЗ орієнтації на здоровий спосіб життя. У всіх загальноосвітніх навчальних закладах міста щороку розробляються плани превентивної роботи, що передбачають заходи з профілактики ВІЛ/СНІДУ, наркоманії, туберкульозу, інфекцій, що передаються статевим шляхом; та мають на меті формування стійкої життєвої позиції щодо здорового способу життя та відповідної системи цінностей у всіх учасників освітнього процесу.

       З  метою  оптимізації  первинної  профілактики  проводиться  комплекс  інформаційно-просвітницьких  заходів:

бесіди  та  лекції  про  шкідливість  наркотиків,  алкоголю  й  тютюнопаління,    тренінги "Формування навичок здорового способу життя", "Відповідальне ставлення до майбутнього - запорука успіху", "СНІД – загроза майбутньому", "Безпека твого здоров'я", "Умій сказати "НІ!", "Мрії  збуваються", "Твоє  життя – твій  вибір";

години  спілкування  "Здоровими  будемо – все  здобудемо", "Ми  за  здорові  звички",  "ВІЛ/СНІД. Міфи і реальність", "Знати,  а  не лякатись",   акції  "Чистий  подих",  "Ми  –  за  здорові  перерви";

акції «Школярі за здоровий спосіб життя», «Разом за життя», «Цигарку на цукерку», «День боротьби із шкідливими звичками», «Антинаркотик», «Почуйте всі!»;

спортивні  змагання,  шкільні  спартакіади.

           Соціальними педагогами, класними керівниками, представниками батьківської громади  систематично  здійснюються рейди «Палити - здоров’ю шкодити»,  «Урок» та ін.

           Проведено семінари "Загальноосвітня школа як інститут соціалізації особистості",  "Психологічний супровід дітей, що потребують підвищеної педагогічної уваги", "Аддикції як деформація особистості", засідання Школи профмайстерності заступників директорів "Робота ЗНЗ із учнями "групи ризику", практикуми "Превентивна діяльність в системі роботи соціального педагога", презентації програми з ПТЛ "Особиста гідність. Безпека життя. Громадянська позиція" та ін..

         Триває робота щодо впровадження у ЗНЗ просвітницьких навчальних програм превентивного спрямування. Зокрема, для учнів 7-8 класів проводяться тренінгові заняття за програмою "Сімейна розмова", для старшокласників – "Дорослішай на здоров'я", для учнів 7-11 класів програма "Особиста гідність. Безпека життя. Громадянська позиція". З метою підготовки педагогічних кадрів до використання тренінгових технологій, влітку 2017 року на базі ЗОШ № 12 працювала триденна тренінгова школа, слухачами якої стали класні керівники навчальних закладів міста.

                Школярі ЗНЗ щороку у грудні активно беруть участь у обласному конкурсі учнівської творчості, присвячену Дню порозуміння із ВІЛ-інфікованими.

            У всіх школах міста діють спортивні гуртки, у Дитячо-юнацькій спортивній школі працюють відділення з  важкої атлетики,  велоспорту, футболу, боксу, волейболу, тенісу. З вересня 2017  відкрито відділення з шахів. Усього спортивною роботою охоплено 48% школярів.              

    Значна увага приділяється забезпеченню повноцінного й збалансованого харчування дітей у дошкільних та загальноосвітніх навчальних закладах.

          У 2017 році  у ЗОШ міста за рахунок бюджетних коштів  організоване гаряче харчування:

сніданки для 2843 учнів 1-4 класів  – до 10,0 грн.;

обіди для  дітей пільгових категорій (вартість обідів  до 12,0 грн.).

          Вартість харчування одного дітодня у ДНЗ міста з 01.02.2017 становить  21-22,0 грн., у санаторному ДНЗ № 11 до 24-25,0 грн., у ДНЗ № 14, 25 (з чотириразовим харчуванням) до 23-24,0  грн.                              

            Плата за харчування дітей у комунальних дошкільних навчальних закладах міста для батьків або осіб, які їх замінюють, становить  60 відсотків від вартості харчування на один день (за кожне відвідування): для дітей віком до 3-х років та дітей, які знаходяться на дієтичному харчуванні –  12 грн.60 коп., 3 роки і старше – 13 грн. 20 коп.

          На базах ЗОШ міста  працюють пришкільні табори. Протягом 2013-2017 р.р. відпочинком охоплено 5473 дитини.  У дитячому таборі відпочинку «Гарт» на базі ДЮСШ оздоровилися 1205  дітей. За кошти обласного бюджету у таборах «Молода гвардія» (м. Одеса), «Маяк», Космос» (с.   Рибаківка), «Артек» (м. Київ), «Динамо» (м. Очаків) відпочили 243       дитини пільгових категорій.

            Даний проект виконано на 100%.

 

Проект   «Інклюзивна освіта»

         Проект «Інклюзивна освіта» передбачав:

  • подолання стереотипів щодо навчання дітей з особливими потребами у масових навчальних закладах;
  • забезпечення  закладів з інклюзивною формою навчання асистентами педагогів,  фахівцями з корекційної освіти;
  • здійснення психолого-педагогічного супроводу сімей, що виховують дітей з особливими потребами;
  • облаштування закладів з інклюзивною формою навчання необхідним обладнанням для корекційної роботи відповідно до типу порушень дітей.

        Консультативним пунктом з питань інклюзивного навчання та навчання дітей з особливими потребами в місті є  психолого-медико-педагогічна консультація (ПМПК), яка функціонує при методичному кабінеті управління освіти Первомайської міської ради. Завідувач та фахівці ПМПК постійно надають консультації  батькам, педагогічним, медичним працівникам, працівникам соціальних служб, керівникам навчальних закладів. Протягом 2013-2017 р.р.  ПМПК проведено 88 засідання. Було обстежено 965 дітей віком від 2 до 18 років. Фахівцями ПМПК здійснюються: психолого-медико-педагогічні засідання та вчасні переогляди дітей у спеціалізованих групах ДНЗ № 5, 25. Систематично оновлюється банк даних про дітей з порушеннями розвитку, що навчаються у ЗНЗ міста.

       У всіх навчальних закладах створені умови для забезпечення безперешкодного доступу дітей із обмеженими фізичними можливостями до І поверху будівель закладів освіти: встановлені пандуси, кнопки виклику. У ЗОШ  міста Первомайська здійснюється соціально-психологічний супровід дітей з особливими потребами. У ЗОШ І-ІІІ ст. № 9, 17, НВК «ЗОШ І-ІІІ ст. № 15-колегіум» 4 дитини з особливими потребами інтегровані до загальних класів з наданням корекційної допомоги психологами, консультативного супроводу завідувачем ПМПК.

         На умовах інклюзії в дошкільних навчальних закладах № 1, 13 навчаються 2 дитини з синдромом Дауна. Одна дитина перебуває в ДНЗ № 1 вже четвертий рік, друга направлена на навчання в ДНЗ № 13 з жовтня 2014 року. На даний час їх адаптація до дитячого колективу є цілком успішною. В ДНЗ № 1 дитині забезпечується психолого-педагогічний та логопедичний супровід, у ДНЗ № 13 з батьками та дитиною працює психолог. У ДНЗ № 11 з 2015/2016 н.р. у загальній групі перебуває дитина з порушеннями опорно-рухового апарату. Асистентами дітей у зазначених закладах є батьки. Крім того, у групах компенсуючого типу для дітей з затримкою психічного розвитку ДНЗ № 25 навчаються 5 дітей з діагнозом аутизм, для яких розроблено індивідуальні програми розвитку відповідно до основного діагнозу. У ДНЗ № 5 у групах компенсуючого типу для дітей з вадами зору перебувають троє дітей зі складними порушеннями розвитку. Всі діти отримують комплексну психолого-педагогічну допомогу в умовах дошкільного закладу (корекційну роботу з дефектологом, логопедом, психологом). З родинами дітей фахівці ПМПК проводять консультативну роботу з питань адаптації до колективу, соціальної захищеності, корекційної роботи, перспектив навчання.  

     Первомайською міською ПМПК проводиться методично-просвітницька робота, семінари для вчителів, дефектологів, логопедів.

        Питання «Про стан організації навчально-виховної, корекційно-реабілітаційної роботи з дітьми з особливими потребами відповідно до нормативних документів у ЗОШ І-ІІІ ст. № 12, 16, 17» було розглянуте на засіданні на науково-методичної ради в березні 2016 року, «Про забезпечення науково-методичного супроводу індивідуального навчання, інклюзивної освіти відповідно до постанови КМ України «Про затвердження порядку організації інклюзивного навчання у загальноосвітніх навчальних закладах» в ЗОШ І-ІІІ ст. №  1, 4, 5» - в листопаді 2016 року.

             Завідувач  та фахівці ПМПК взяли участь у круглому столі «Спiльна дiяльнiсть психолого медико-педагогiчних консультацiй i медичних установ областi щодо виявлення дітей з порушеннями психофiзичного розвитку та визначення адекватних умов навчання, виховання, лiкування та соцiальноi адаптацii» в департаменті освіти і науки облдержадміністрації» (жовтень).

        ПМПК співпрацює з управлінням у справах дітей, центром соціальних служб для дітей, сім’ї та молоді, комунальним закладом "Центр соціально-психологічної реабілітації дітей", Первомайським центром соціальної реабілітації дітей-інвалідів, Первомайською багатопрофільною лікарнею.

            Даний проект виконано на 85% (не забезпечено навчальні  заклади спеціальним обладнанням для роботи з дітьми з особливими потребами, відповідно до типу порушень).

 

 Проект «Державно-громадське управління»

          Основними завданнями проекту «Державно-громадське управління» передбачалося:

  • забезпечення ефективного управління освітою шляхом активної взаємодії влади та громади для задоволення потреб мешканців міста, досягнення відкритості та прозорості в діяльності навчального закладу;
  • формування в громадськості позитивного сприйняття діяльності навчального закладу.

          У всіх загальноосвітніх навчальних закладах сформовано систему державно-громадського управління: діють конференції (загальні збори), ради закладів, батьківські комітети тощо. Адміністрації шкіл тісно співпрацюють із депутатським корпусом, громадськими організаціями у вирішенні організаційних, фінансово-господарських проблем.

           Керівники закладів   щороку презентують результати своєї діяльності перед батьками й громадськістю мікрорайону та звітують про результативність роботи навчального закладу перед управлінням освіти під час співбесіди. За її підсумками здійснюється рейтингова оцінка діяльності навчальних закладів міста "Крок до успіху".

            Під час підготовки навчальних закладів міста до нового навчального року проводяться конкурси "Кращий навчальний заклад по підготовці до навчального року", "Кращий навчальний заклад за підсумками рейтингової оцінки", "Найошатніше подвір’я", за результатами яких колективи нагороджуються грамотами управління освіти, керівники – грошовими преміями.

            Для директорів загальноосвітніх і позашкільних навчальних закладів, завідувачів ДНЗ проведено семінари, які стосувалися: юридичної відповідальності  використання фандрайзингу в управлінні навчального закладу; корпоративного управління  як необхідної умови розвитку сучасного навчального закладу; удосконалення управлінської діяльності через створення ефективної системи планування в навчальному закладі; ефективності управління персоналом тощо.

            Упродовж останніх 5-ти років батьки долучаються до участі в роботі міських серпневих педагогічних конференцій, шкільних педагогічних рад, колегій управління освіти.

       У всіх дошкільних навчальних закладах створені та успішно виконуються Програми педагогічного супроводу сім'ї, впроваджуються проекти: "Батьківський день", "Родина року", проводиться акція "Сімейна газета", працюють клуби молодої сім'ї "Усвідомлене батьківство", "Батьківський всеобуч", батьківський ліцей.

          Діяльність школи "Лідер" була спрямована на розвиток управлінських навичок учнів загальноосвітніх навчальних закладів і вирішувала такі завдання:

підвищення рівня знань учнівської молоді щодо структури органів учнівського   самоврядування в загальноосвітніх та позашкільних навчальних закладах, органів    врядування місцевої влади; створення  умов для розкриття, розвитку та реалізації соціального, творчого й    лідерського потенціалу школярів;

сприяння молоді у здобутті  досвіду конструктивної соціальної діяльності;

виховання громадянина з високою правовою та політичною  культурою.

        Зміст роботи школи "Лідер" сприяв створенню учнівського самоврядування як системи, що забезпечує позитивну соціалізацію учнівської молоді, самореалізацію особистості відповідно до її інтересів та суспільних вимог.

        Управління освіти Первомайської міської ради систематично організовує вивчення громадської думки щодо актуальних проблем освіти. Зокрема, у 2013 році проведено соціологічне дослідження думки містян щодо  якості освітніх послуг, у 2015 – "Визначення готовності педагогічних працівників до інновацій", у 2016 – досліджувався рівень згуртованості педагогічних колективів та їх вмотивованість на спільну діяльність.  Крім того, в рамках атестації школи чи дитсадка здійснюється анкетування батьків та учнів щодо їх оцінки діяльності навчального закладу. Отримані результати беруться до уваги під час планування роботи управління освіти, міського методичного кабінету, навчальних закладів.

          Матеріали семінару керівників навчальних закладів "Державно-громадське управління навчальним закладом", який проводився на базі ЗОШ І-ІІІ ст. № 12, були опубліковані в журналі "Директор школи" видавництва "Шкільний світ" (№ 11-12, 2012 р.). Із метою прозорості роботи закладів інформацію щодо залучених коштів, витрат постійно розміщують на сайті управління освіти, сайтах навчальних закладів, на інформаційних стендах. Під час звіту керівників навчальних закладів перед громадськістю керівники особливу увагу зосереджують на питанні фінансування закладу, в тому числі і з позабюджетних джерел.

             Із 2013 року у загальноосвітніх навчальних закладах започатковано місячники сімейного виховання. У їх ході організовувалися відкриті уроки та виховні заходи, батьківські збори, індивідуальні та групові консультації,  концертні програми з участю членів родини. Заходи висвітлювалися в місцевій газеті "Вісник "Первомайська" та шкільних газетах.

       Серед добрих справ органів учнівського самоврядування – прибирання міського парку в рамках  акції "Зробимо Україну чистою!", встановлення пам'ятного знаку жертвам Голокосту, створення документального фільму "Миттєвості історії євреїв Первомайська" (І місце на Всеукраїнському конкурсі!), презентація  консультативного центру "Алгоритм" тощо.

                   Проект «Державно-громадське управління» виконано на 100%.

 

Проект «Педагогічні кадри. Методична робота»

          Завдання  проекту:

  • підвищення престижу професії вчителя;
  • оновлення та закріплення кадрового потенціалу в закладах освіти, надання системної підтримки молодим фахівцям;
  • забезпечення неперервної педагогічної освіти, підвищення рівня професійної компетентності педагогічних працівників, використання ними ІК та інноваційних освітніх технологій;
  • покращення навчально-методичного оснащення освітнього процесу;
  • поліпшення соціально-економічних  та житлових умов педагогічних працівників міста.

        З метою морального та матеріального заохочення кращих педагогічних працівників міста управлінням освіти щорічно в рамках проведення педагогічних загальноміських заходів (зустріч з педагогами, що творчо та результативно працюють, свято до Дня працівників освіти, серпнева педагогічна конференція) здійснюється преміювання освітян, які проводять активну методичну роботу на рівні міста, підготували учнів-переможців інтелектуальних конкурсів обласного та всеукраїнського рівнів, переможців фахових конкурсів тощо.

           Щороку педагоги міста беруть участь у фаховому конкурсі "Учитель року". За період з 2013 по 2017 роки у зазначеному конкурсі взяли участь 52 педагоги. Переможцями обласного етапу стали 3 педагоги (номінації "Фізика", "Інформатика", "Географія"), переможцями   всеукраїнського етапу – 1 (номінація "Географія").

       Проаналізована кількість  вчителів-пенсіонерів та прогнозування їхнього виходу на пенсію. На основі цього розроблений перспективний план потреби міста у педагогічних кадрах в розрізі окремих спеціальностей. Щороку управлінням освіти здійснюється замовлення до департаменту освіти і науки облдержадміністрації на  молодих спеціалістів. З 2013 по 2017 роки приступили до роботи 71 молодий спеціаліст.

          Серед педпрацівників  навчальних закладів (особливо, в дошкільних закладах) нефахівців та фахівців з  базовою вищою освітою ведеться постійна робота щодо отримання  повної вищої (або другої вищої) освіти за фахом. Протягом останніх 5 років здобули вищу освіту або другу вищу освіту в педагогічних вузах за заочною формою навчання 83 педагоги ЗОШ та 89 – ДНЗ.

      На базі загальноосвітніх навчальних закладів щороку проходять педагогічну практику  студенти вищих навчальних закладів.

            Протягом  2013-2017 років управлінням освіти:

проведено 90 міських та 5 міжрайонних семінарів (обласний рівень) з різними категоріями педпрацівників, 26 майстер-класів, 18 засідань консультаційних пунктів з питань удосконалення освітнього процесу та творчого використання перспективного педагогічного досвіду, 10 педагогічних хвиль;

організовано діяльність 40 методичних об'єднань, 15 творчих та проблемних груп, 5 – шкіл ППД, 11 студій, клубів, шкіл,груп майстерень, лабораторій, 10 ініціативних груп з питань упровадження нових освітніх стандартів;

для молодих і малодосвідчених педагогів діяли: школа становлення вихователя ДНЗ, школа вдосконалення майстерності учителів початкових класів, англійської та російської мов, історії та школа молодого спеціаліста;

організовано участь керівників закладів освіти, методистів та педагогів у методичних заходах  обласного та всеукраїнського рівнів;

здійснено близько 2000 методичних виходів у заклади;

проведено 22 засідання науково-методичної ради (вивчено та узагальнено 85 питань навчально-методичного забезпечення, підготовлені відповідні рекомендації);

видано 70 методичних посібників;

організовано курсову перепідготовку 816 педпрацівників;

проведено атестацію 301-го педагога (атестаційна комісія ІІ рівня)

організовано проведення ЗНО на двох пунктах тестування (ЗОШ№4, НВК «ЗОШ №15 – колегіум»).

            Даний проект виконано на 100%.

Проект «Безпечне середовище»

            Проект «Безпечне середовище» передбачав:

  • забезпечення належного протипожежного захисту будівель навчальних закладів;
  • підвищення рівня електробезпеки в закладах освіти міста.

      Спільно з інспекторським складом ДСНС проведено обстеження протипожежного стану всіх закладів освіти міста, розроблені заходи щодо покращення пожежної безпеки, видані відповідні накази, усунені виявлені порушення режимного характеру. Створені добровільні пожежні дружини у всіх закладах та управлінні освіти. Забезпечений дієвий контроль за виконанням нормативних та розпорядчих документів.

        Протягом звітного періоду  вивчалися питання профілактичної роботи з охорони праці, електробезпеки, пожежної та техногенної безпеки, безпеки у системі газопостачання, вентиляції, проведення робіт по підготовці до опалювального періоду, збереження будівель і споруд у задовільному стані тощо.

         Щоквартально аналізується стан виробничого, невиробничого та дитячого травматизму під час навчально-виховного процесу.

           Розроблені довготривалі комплексні заходи з охорони праці, безпеки життєдіяльності, пожежної та техногенної безпеки, дорожнього руху та відповідні локальні документи:

             В усіх закладах освіти проведено  роз’яснювальну роботу з безпеки життєдіяльності, цільові інструктажі з охорони праці, пожежної безпеки та питань безпеки життєдіяльності з усіма учасниками навчально-виховного процесу.

      З посадовими особами установ та закладів освіти організовано вивчення вимог Порядку проведення розслідування та ведення обліку нещасних випадків, професійних захворювань і аварій на виробництві та  навчання посадових осіб, відповідальних за охорону праці, пожежну, техногенну безпеку, електробезпеку, безпеку у газовому господарстві, цивільний захист та навчання начальників штабів ЦЗ, голів евакокомісій,  начальників літніх пришкільних таборів відпочинку.

            У рамках проведення «Тижня безпеки дитини», «Місячника безпеки життєдіяльності» проведені конкурси дитячого малюнку та фотографії з питань безпеки дорожнього руху, заняття, бесіди, батьківські збори з тематики запобігання травматизму та загибелі дітей внаслідок пожеж, ДТП, харчових отруєнь, отруєнь хімічними речовинами, правил поведінки біля водоймищ, при виявлені вибухонебезпечних предметів, користуванні побутовим газом, зустрічі з працівниками ДСНС, екскурсії до ДПРЧ-23.

          У всіх навчально-виховних закладах освіти оновленню і обладнанню майданчики та куточки безпеки дорожнього руху, закуплені або виготовлені муляжі дорожніх знаків.

          Організоване оперативне інформування керівників навчальних закладів про  нещасні  випадки, які стались з дітьми.

              У зв’язку з недостатнім фінансуванням даний проект виконано на 67% (не проведено атестацію робочих місць кухарів, ревізію пристроїв захисту  від блискавок, лише в 3-х закладах проведено вогнезахисне просочення дерев’яних конструкцій,  не встановлено автоматичну пожежну сигналізацію).

Проект «Оновлений навчальний заклад»

            Проектом «Оновлений заклад» передбачалося виконання завдань:

  • створення у навчальних закладах міста належних умов для навчання і виховання дітей відповідно до сучасних санітарно-гігієнічних та  технічних вимог через:
  • здійснення капітального ремонту дахів, систем опалення, водопостачання та водовідведення, електричних мереж тощо;
  • заміну фізично зношеного та морально застарілого обладнання, оснащення та інвентарю;
  • використання енергоощадного обладнання та активне впровадження енергозберігаючих технологій.

    Протягом 2013-2017 років за бюджетні і позабюджетні кошти  проведено капітальні ремонти спортивних  залів ЗОШ № 1, 6, 7, 17, залів боксу, футболу, тенісу, підсобних приміщень, душової та туалетної кімнат, приміщень табору «Гарт», трибуни  ДЮСШ, харчоблоків ДНЗ № 3, 5, НВК «ДНЗ-ЗОШ І ст.. № 2»,  ЗОШ № 1, музеїв ЗОШ № 1,17, вестибюлів ЗОШ № 1, 6, 9, 11, гімназії.

          Здійснено капітальний ремонт дахів ДЮСШ,  ЗОШ №  7,12, ДНЗ № 5, 13, 34, водовідведення ДНЗ № 6, ДНЗ-ЦРД,  альтанок – ДНЗ №1, 13, 34, туалетів ЗОШ № 6, НВК «ЗОШ І-ІІ ст. № 15-колегіум», актового залу ЗОШ № 4, СЮН, підлоги коридорів в НВК «ЗОШ І-ІІ ст. № 15-колегіум», водопостачання та каналізації, приміщень ЗОШ № 1, 6, НВК "ДНЗ-ЗОШ №2", ДНЗ №3, ДЮСШ.

          Переведено на електричне опалення ЗОШ № 4, 5, 11, 16, гімназії, ДНЗ № 1, 5, 16, 24, 30, 31, 32,  ДЮСШ, ДЮЦНВ, ЦНТТУМ.

          Проведено ремонт системи опалення  закладів, які переведені  на автономне опалення. Здійснено  технічне переоснащення комерційних вузлів обліку природного газу у ЗОШ № 8, ДНЗ №4, 13, 25, поточний ремонт обладнання 14 газових топкових.

          Підготовлено проектно-кошторисну документацію щодо капітальних ремонтів.

Крім того, придбано:

            - бойлерів – 33 ;

            - холодильників та холодильних камер –  36;

            - мультимедійних систем – 72;

            - комп’ютерів – 155;

            - ноутбуків – 79;

            - телевізорів – 103;

            - ДVД – 5;

            - принтерів – 43;

            - манекен штучного дихання;

            - електронний тир;

        - технологічне обладнання на харчоблоки, пральні  (електроплити, пекарські шафи, електром’ясорубки, тістоміси, марміти, пральні машини, праски, витяжні системи  тощо) – 72 одиниць, посуд;

           - постіль для ДНЗ;

           - класні дошки – 91

        Замінено 145 дверей, 1090 вікон,  встановлено 8 нових дитячих майданчиків, облаштовано  7 спортивних та 8    ігрових майданчиків.

                Всього витрачено –   32516750,0  грн..

            З них: бюджетні – 19 322 982,0  грн.,  залучені кошти –  13 182 751,0 грн.

                Інвестиція  15 840 000,0 грн.

              У зв’язку із недостатнім фінансуванням даний проект виконано на 80% (не проведено ремонт огорожі  ДНЗ № 25, асфальтового покриття подвір’я НВК"ДНЗ-ЗОШ № 2", ЗОШ № 12, ДНЗ № 1, 13).

            Отже, незважаючи на недостатнє фінансування,  у  цілому Цільова соціальна програма розвитку освіти м. Первомайськ  за 2013-2017 роки виконана на 89%. 

Просмотров: 42 | Добавил: Токарська | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
Вхід на сайт
Пошук

Календар
«  Жовтень 2017  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031

Навчальні заклади міста у WEB-просторі
Архів записів

 



Copyright MyCorp © 2017
Конструктор сайтів - uCoz